Kdo kope za Kuchařku?


Moje nová kniha, Kuchařka z rybářské chaty, vyšla 6. listopadu. První pocit, který jsem zaregistrovala, když jsem ji poprvé držela v ruce, byla únava. Ke konci procesu výroby už jsem tu knížku prostě nenáviděla! Prý je to u autorů normální... Novorozená kniha je totiž něco jako mimino, které stále potřebuje mou pozornost. Nemám vůbec čas na psaní něčeho jiného! Nějakou erotickou povídku? Zapomeň! Musíš se nechat s knížkou vyfotit. Nový historický příběh? Neexistuje! Musíš připravit křest. Dokončit webovky. Vetřít se do médií...

Je pravdou, že knížka kromě autora nikoho jiného nemá. Kdo by o ní mluvil, nabízel, propagoval, ukazoval - tedy pokud nemáte najatou marketingovou agenturu nebo nejste Halina. A tak za ni kopu já. Je to moje dítě!:-)

Jo a konečně jsem se dokopala také k tomu, abych Kuchařce z rybářské chaty zprovoznila vlastní webové stránky, kde můžete nejen načerpat inspiraci pro vaření, pečení a smažení, ale i Kuchařku z rybářské chaty koupit! Mrkněte na nový web s e-shopem!
Jmenuje se Rybářka v kuchyni a kromě rybích receptů z kuchařky zde najdete další recepty z ryb i bez ryb a také moje oblíbené sladké pečení .


Odkaz https://rybarkavkuchyni.cz/eshop/

Komentáře

Oblíbené příspěvky