Láska


„Lásko?“
„Hmmm?“
„Zítra je čtrnáctýho…“
„Ale výplatu jsem ti posílal už desátýho…“
„Ale na něco jsi zapomněl.“
„Na co?“
„Na jednu důležitou věc.“
„Počkej, to mi neříkej. Vždyť dovolenou jsem zaplatil, to mělo být do pátýho, auto dal do servisu, bude v pondělí. Na technickou mám jít až za měsíc. Dětem jsem dal seřídit lyže, budou v úterý. Ty odjíždíš na služebku od dvacátýho . Dvaadvacátýho jdu s dětma na rovnátka, třiadvacátýho vyzvedávám tvoji sestru na letišti, tebe pětadvacátýho na nádraží. Tvá matka má narozeniny až v červnu, třicátýho, ty v červenci, druhýho, výročí svatby máme desátýho září. Děti a tvá sestra jsou narozený v listopadu… Prosím tě, co se děje čtrnáctýho?“
„Tak ty nevíš, jo?“

„Promiň, ale netuším...“
„Tobě na mě už vůbec nezáleží!“
„?“
„Přece je Valentýn! Nechápu, jak jsi mohl zapomenout?!“

Komentáře

Oblíbené příspěvky