Romantička


   Teoretickou přípravu na rybářskou výpravu do Norska jsem nepodceňovala: Ryba jménem Wanda, Jak jsem potkal ryby, Stařec a moře, S Jakubem na rybách, Zlatí úhoři, Bílá velryba, Mladý muž a bílá velryba, Tři muži ve člunu, Ztraceni na moři, Loď bláznů, Loď duchů, Dvacet tisíc mil pod mořem .... a nakonec Titanic. 

   Když už mi zbýval jen Robinson Crusoe, rozhodla jsem se, že si pro všechny případy raději vezmu Robinsona v knižní podobě. Protože, co jiného byste si chtěli vzít na pustý ostrov?


   Ostrov Ekkilsøy sice vůbec není pustý, ale jak mi bylo řečeno, pokud zrovna nebudu chtít jet chytat ryby, budu mít spoustu času jen pro sebe. Což jsem v duchu vítala a těšila se, že budu číst a taky něco psát a chodit na dlouhé procházky, halit se do teplých stylových svetrů a vyhlížet muže vracející se z moře...
Jaká romantika!

 . . .  

   „Vem si nepromokavý boty, nepromokavý kalhoty, nepromokavou bundu, rukavice a taky něco teplýho na hlavu. Hlavně, aby ti v tom nebyla zima a v lodi ti to neuklouzlo!“
   A je po romantice! Pořídila jsem si pracovní boty (nepromokavé, zateplené, protiskluzné i protichemické!).  Velikost 39 ve výprodeji a k tomu pracovní neoprenové rukavice k tomu. Dvoje.
 
   „Ještě si přibal pohorky a běžecký boty, že bychom udržovali kondičku, spacák a karimatku na bivak...” Seznam pěkně nabobtnával. Ale mě taky zajímalo, jestli je v chatě nějaké nádobí a třeba utěrky, jar ... 

   „A co fén? Mají tam fén? ”
Nechápavý výraz v očích mužů: „Ty si jako budeš mejt hlavu?“
   Kromě fénu mě zajímala ještě jedna důležitá věc: „Chlapi, jak na lodi čůráte?“
„Jak by, normálně, přes palubu.“
„No, a jak budu čůrat já?“ 
„Hmmm, no jo, vlastně... Hmmm. To je pravda, jak bude ženská z lodi... Víš co? Přibal si kýbl.“



Video: Na vlnách...

Video: Cestou ke skalám

Komentáře

Oblíbené příspěvky